معرفی موسسه


معرفي موسسه
موسسه زبانهای خارجی اوراسیا( نماینده رسمی کيش‌اير تهران در مشهد) اين افتخار را دارد که دوره‌هاي آموزشي زبان‌هاي خارجي از جمله انگليسي، فرانسه، آلماني، اسپانيايي، ايتاليايي در تمام گروه‌هاي سني (6 سال به بالا) و نيز دوره‌هاي آمادگي امتحانات بين‌المللي IELTS, TOEFL را با کيفيت بالا و تضمين کیفیت آموزش ارائه دهد. اساتيد مجرب و با انگيزه، توجه خاص به سيستم آموزشي، امکانات، محيط آموزشي و رويكرد علمي و كارشناسانه به آموزش، از جمله مواردي است که موسسه زبانهای خارجی اوراسیا را از ديگر مؤسسات متمايز مي‌کند. مؤسسه زبانهای خارجی اوراسیا(کیش ایر) ديدگاه سنتي به آموزش زبان را کنار گذاشته و آموزش را بر پايه‌ي جدیدترین روش‌هاي آموزشي بنا نهاده است.

با توجه به فضاي رقابتي موجود در بازار آموزش زبان، اوراسیا(کيش‌اير) هدف اصلي خود را کاهش زمان و ارائه‌ي محتواي کاربردي بنا نهاده است؛ از اين رو براي اولين بار در کشور، ساختار و سازمان فکري نويني را تدوين نموده‌ايم تا بر اساس آن زبان‌آموزان بتوانند با کم‌ترين دغدغه و نگراني و نيز صرف کم‌ترين هزينه توانمندي‌هاي ارتباطي خود را در حوزه‌ي زبان، گسترش داده و از اين مهارت ارزشمند در پيشبرد آموزشي و حرفه‌اي خود بهره ببرند.

در اوراسیا(کيش‌اير)، آموزش زبان به صورت تعاملي و چند جانبه با تمرکز بر توانمندي‌هاي چهارگانه مورد نياز:Listening, Speaking, Reading, Writing,  به همراه تقويت گرامر، لغت و تلفظ صحيح جهت پيشبرد اهداف گوناگون مورد توجه قرار مي‌گيرد، اوراسیا(کيش‌اير) از آخرين روش‌هاي آموزشي و معتبرترين اساتيد و مدرسين زبان براي اين مهم بهره جسته است.

افتخارات

اوراسیا (كيش‌اير) در سال1390 در بين شعبات کیش ایر کل کشور به عنوان بهترين و با کيفيت‌ترين مرکز انتخاب گرديد.
انتخاب و اعطاي تنديس برند برتر آموزش زبان‌هاي خارجي به مؤسسه کيش‌اير تهران از ديدگاه دانشجويان و دانش‌پژوهان:
بعد از جمع‌آوري نظرسنجي‌هاي انجام شده از روزنامه راه مردم از بين دانشجويان دانشگاه آزاد و سراسري در تهران، مؤسسه کيش‌اير تهران بار ديگر در بين رقباي عرصه آموزش سربلند بيرون آمد و موفق به اخذ تنديس برند برتر آموزش زبان از ديدگاه دانشجويان و دانش پژوهان شد. در کنفرانس برند آموزش که در تاريخ 05/02/91 در محل برگزاري همايش‌هاي بين‌المللي دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد، از موسسه کيش‌اير تهران تقدير و تشکر بعمل آمد و تنديس برند برتر آموزش زبان به اين مؤسسه اهدا شد.


نحوه برگزاري کلاس‌ها مؤسسه زبان اوراسیا(کيش‌اير) به شرح ذيل مي‌باشد:

بزرگسالان

عادي در طول هفته: 2جلسه در هفته هر جلسه 120 دقيقه، طول ترم 2 ماه – در سال 6 ترم برگزار مي‌شود.
عادي در طول هفته: 3جلسه در هفته (زوج يا فرد) هر جلسه 90 دقيقه، طول ترم7 هفته – در سال 6 ترم برگزار مي‌شود.
عادي آخر هفته: پنجشنبه يا جمعه از ساعت 8 الي 13، طول ترم 2 ماه – در سال 6 ترم برگزار مي شود.
فشرده: پنج جلسه در هفته از شنبه تا چهارشنبه هر جلسه 90 دقيقه، طول ترم 4 هفته – در سال 10 ترم برگزار مي‌شود.


كودكان و نوجوانان

دو جلسه در هفته، هر جلسه 120 دقيقه، طول ترم 2 ماه – در سال 6 ترم برگزار مي‌شود.
دو جلسه در هفته، هر جلسه 90 دقيقه، طول ترم 3 ماه – در سال 4 ترم برگزار مي‌شود.
سه جلسه در هفته، (زوج يا فرد) هرجلسه 90دقيقه، طول  ترم 2 ماه – در سال 6 ترم برگزار مي‌شود


 

 

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید 05138433116