سوالات متداول


 
1- فرآيند ثبت نام چگونه و چه مدارکي لازم است؟
الف) مراجعه به مسئول پذيرش جهت مشاوره و شرکت در آزمون تعيين سطح (زبان آموزان جديد) ب) انتخاب نوع دوره, ساعت کلاس و مدرس از برنامه و تکميل فرم ثبت نام ج) پرداخت شهريه در واحد مالي (پرداخت فقط از طريق کارتهاي عضو شتاب امکان پذير است) د) دريافت فيش ثبت نام ه) دريافت کتاب و CD مربوطه از بخش کتاب

2- فرآيند تعيين سطح در موسسه به چه صورت مي باشد؟
تعيين سطح شامل دو مرحله مي باشد. الف) آزمون کتبي: اين آزمون شامل 50 سوال چهار گزينه اي مي باشد که 20 دقيقه زمان براي پاسخگويي به آن اختصاص داده مي شود. ب) آزمون شفاهي: در اين آزمون، سوپروايزر موسسه پس از انجام مصاحبه و با در نظر گرفتن نمره کتبي، ترم مناسب زبان آموز را مشخص مي نمايد. تذكرمهم:قبض تعيين سطح هر متقاضي در کليه واحدها معتبر بوده و پس از گذشت 2 ماه از تاريخ صدور ، از درجه اعتبار ساقط مي گردد .

3- پس از گذراندن دوره هاي موسسه اوراسیا(کيش اير) چه مدرکي به من اعطا مي گردد؟
به زبان آموزاني که دوره هاي مکالمه موسسه رابا موفقيت به پايان برسانند مدرک ديپلم زبان انگليسي کيش اير تهران مورد تاييد وزارت علوم اعطا مي گردد. همچنين زبان آموزان مي توانند پس از گذراندن سطوح EU6, EU10,EU 14, EU18مدرک پايان دوره دريافت کنند.

4- فرايند دريافت مدرک ديپلم يا مدرک پايان سطوح EU6, EU10,EU14, EU18 به چه صورت مي باشد؟
براي دريافت اين مدرک، زبان آموزان بايد به مسئول آموزش موسسه مراجعه کرده و پس از تحويل دو قطعه عکس و کپي کارت ملي، فرم مربوطه را تکميل نمايند.

5- ارزشيابي از زبان آموزان به چه صورت مي باشد؟
در موسسه ي اوراسیا( کيش اير) ارزشيابي از زبان آموزان به دو صورت انجام مي پذيرد. الف) ارزشيابي کتبي: شامل دو آزمون ميان ترم و پايان ترم مي باشد. ب) ارزشيابي توصيفي: توسط مدرس مربوطه بر اساس فعاليتهاي کلاسي و ميزان آمادگي زبان آموز در طول ترم صورت مي پذيرد.

6- ملاک قبولي در هر ترم به چه صورت مي باشد؟
در هر ترم ملاک قبولي کسب حداقل نمره 70 از مجموع 100 نمره پاياني مي باشد.

7- قبولي مشروط به چه صورت مي باشد
در هر ترم اگر نمره زبان آموز بين 65 تا 70 باشد به وي اجازه داده مي شود که در صورت صلاحديد استاد مربوطه وارد ترم بعدي شود مشروط به اين که حداقل نمره قبولي براي وي در ترم بعدي 80 به جاي 70  باشد.

8- اگر نتوانم در امتحان پايان ترم حاضر شوم چه بايد بکنم؟
در صورتي که زبان آموز بنا به دليلي و با رعايت حداقل غيبت مجاز در هر ترم نتواند در جلسه امتحان پان ترم حاضر شود بايد با پر کردن فرم آزمون خارج از نوبت در زماني که موسسه براي وي تعيين مي کند در موسسه حضور يافته و امتحان بدهد.

9- چگونه ميتوان از رمز ورود به سايت جهت مشاهده نمرات آگاه شد؟
رمز ورود به صورت پيش فرض شماره همراه قيد شده در برگه تاييديه ثبت نام است, که پس از ورود به سايت ميتوانيد آن را تغيير دهيد.

10- در صورت فراموش کردن کلمه عبور ورود به سايت , چگونه ميتوان مجددا آن را فعال کرد؟
با مراجعه حضوري به پذيرش و تاييد هويت شما, رمز جديد در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

11- حداقل غيبت مجاز در هر ترم چند جلسه مي باشد؟
اصولا توصيه مي گردد زبان آموزان سعي کنند در تمامي جلسات هر ترم حضور يابند اما به آنان اين اجازه داده شده است تا در صورت بروز مشکل و در صورت رضايت استاد مربوطه در 3 جلسه از دوره هاي عادي و 2 جلسه از دوره هاي نيمه فشرده در هر ترم غيبت کند.

12- آزمون مصاحبه به چه صورت مي باشد؟
در پايان سطوح EU6, EU10,EU14, EU18 زبان آموزان بايد در آزمون مصاحبه که توسط سوپروايزر موسسه برگزار مي گردد شرکت نمايند. نمره ي اين آزمون 20 از مجموع 100 نمره پاياني مي باشد.

13- چگونه مي توانم وارد دوره هاي آيلتس موسسه شوم؟
براي شرکت در دوره هاي آيلتس لازم است يکي از شرايط زير را دارا باشيد: الف) گذراندن سطح EU10 بزرگسالان يا P8نوجوانان در موسسه ب) شرکت در آزمون آيلتس آزمايشي موسسه و کسب حداقل نمره 4 در اين آزمون

14- فرآيند استرداد شهريه به چه صورت مي باشد؟
استرداد شهريه در صورت دارا بودن شرايط به اين صورت مي باشد: الف)مراجعه به مسئول آموزش و پر کردن فرم مربوطه ب) بررسي درخواست توسط مسئول آموزش

15- فرآيند حل مشکلات احتمالي زبان آموزان به چه صورت مي باشد؟
الف)مراجعه به مسئول آموزش و تکميل فرم "مشکلات احتمالي" ب)پيگيري فرم توسط موسسه

16- - من مي خواهم از پايين ترين سطح شروع كنم . آيا شركت در آزمون تعيين سطح الزامي است ؟
بلي . به اين دليل كه پايين ترين سطح كلمه ، نسبي است و سطح 1ما ممكن است با تصوري كه شما از سطح يك داريد متفاوت باشد.

17- هر کلاس چند دانش آموز دارد؟
حداكثر15 نفر حداقل 5 نفر. میانگین هرکلاس 7 تا 8 نفر است

18- آيا تکليف درسي براي انجام دادن خواهم داشت؟
البته! استاد شما تقريبا هر روز به شما تکليف خواهد داد که در کلاس تصحيح خواهد شد.

19- روش تدريس شما مکالمه است يا گرامر ؟
ين يكي از سوالهايي است كه جوابي ندارد . ما در اوراسیا( كيش اير)، انگليسي تدريس مي كنيم و براي موفقيت دانشجويان در يادگيري اين زبان،هم به آموزش مکالمه نياز داريم و هم گرامر . اما با وجود اين سعي ميكنيم زبان آموزان مهارت هاي لازم براي مكالمه اي روان را كسب كنند .

20- بيشتر آموزشگاهها براي سطوح بالاتر كلاس ندارند . آيا شما براي تمام سطوح كلاس داريد؟
كلاسها در كليه سطوح برگزار مي شود.

21- آيا زبان هاي ديگر نيز تدريس مي كنيد ؟
در حال حاضر زبان فرانسه و آلماني و اسپانيايي و ايتاليايي و عربي هم تدريس مي شود.

22- ترم جديد چه زماني شروع مي شود ؟
به قسمت شروع و پايان ترم مراجعه كنيد. براي اطلاعات بيشتر تماس حاصل فرماييد.

23- تنوع ساعتي كلاس ها به چه صورت است ؟
كلاسهاي اوراسیا(كيش اير) از تنوع ساعتي گسترده اي بهره مند است. نخستين كلاس ساعت 8 صبح و آخرين كلاس تا 21:30 تشكيل مي شود . براي اطلاعات بيشتر تماس حاصل فرماييد.

24- شهريه ها چقدر است؟
دانشجويان اوراسیا(كيش اير) مي‌توانند تاريخ دقيق شروع کلاس‌ها درترم‌هاي مختلف را در سايت مشاهده کنند و پس از تعيين سطح،بصورت حضوری و یا غیرحضوری شهريه خود را پرداخته و باقي مراحل ثبت نام را انجام دهند. جهت اطلاع از مبلغ شهريه ها لطفاً با واحد مربوطه تماس حاصل فرماييد.

25- در موسسه آيا گواهي اشتغال به تحصيل ارائه ميگردد؟
جهت صدور گواهي اشتغال به تحصيل، زبان آموز درخواست خود را از طريق پرکردن فرم اعلام مي‌نمايند. زبان آموزان مي‌توانند فرم درخواست گواهي را از دفا‌تر ثبت نام دريافت نمايند. زبان آموزان درهر زمان و سطحي مي‌توانند درخواست گواهي اشتغال به تحصيل نمايند که دراين صورت گواهي جهت ارائه به ارگان و يا سازمان درخواستي با ذکر اطلاعات تاريخ و ترم هاي گذرانده شده تنظيم مي‌شود.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید 05138433116